piątek, 23 marca 2012

studio

Cześć kochani:)
Ten tydzień był bardzo pracowity ale mam nadzieję, że efekty będą cudowne. Piękne słońce wita nas co raz częściej, aż człowiek nabiera chęci do życia.
Tym czasem dzisiaj mam dla Was małą relację z tego co się działo w środę. W środę stara i nowa ekipa "Napełnieni radością" złączyła się i z podwojoną mocą ruszyła do nagrania pierwszej płyty. Ja co prawda dojechałam do nich koło 14 ale oni już działali od 10 rano. Skończyliśmy coś koło 20 . Padnięci i zmęczeni psychicznie i fizycznie. Jak wiadomo w każdej "misji" bywają złe chwile, kiedy chce się wszystko rzucić. U nas też takie się pojawiły ale nie poddaliśmy się i po tylu godzinach wspólnego działania udało się :) MAMY TO!!!! :) Już niedługo bodajże w niedzielę już będziecie mogli sami się przekonać co z tego wyszło:)
Sama jeszcze tego nie słyszałam a ciekawość zżera mnie od środka:)

Kilka zdjęć ze studio:)







Jak widać na zdjęciach były momenty wygłupów ale też momenty nerwowe :D





Jeszcze macie kochani kilka minut aby zagłosować w poprzedniej notce na utwór w bitwie coverów.:) Zapraszam do zabawy :)


Dobranoc i pozdrawiam :*

2 komentarze: