sobota, 31 marca 2012

po porządkach

Cześć :) 
Święta zbliżają się co raz większymi krokami. Tak więc trzeba było zrobić porządki. Wyszło tak, że dopadło mnie generalne sprzątanie czyli odsuwanie szaf i łóżek itd. Jest taki porządek, że aż się w nim gubię :D Normalnie jestem z siebie taka dumna zrobiłam tyle rzeczy pomimo gorączki i osłabienia organizmu w wyniku antybiotyku, wszystko błyszczy :) 
Po ciężkich walkach z kurzem, brudem jest chwila na odpoczynek :) Zdecydowanie dzisiejszy wieczór poświęcam relaksowi i regeneracji organizmu, gdyż od jutra tak powtarzam od JUTRA i ani dnia później zaczynam ostre przygotowanie do matury:) 

W "Kandydat na hita" można stwierdzić , że wygrał nowa piosenka ENEJ "Skrzydlate ręce". :) Jak pisałam piosenka bez szału . Specjalnie nawet posłuchał sobie pierwszej płyty i to co tam jest to na prawdę całkiem inna bajka i chyba moje serce już przy tamtych utworach zostanie:)

A dzisiaj dla wszystkich fanów zespołu Enej mam making of z planu teledysku do piosenki "Skrzydlate ręce". Mnie ten filmik niezmiernie rozbawił. Właśnie takich chłopaków znam z koncertów z ich "początków", gdzie żeby z nimi pogadać nie trzeba było przepychać się w kilku tysięcznym tłumie :) Szczerze uspokoił mnie ten filmik, że jednak sodówka im nie uderzyła do główek:)



A jak Wam idą świąteczne porządki?;) Czy czujecie już święta?:)

Zmykam się relaksować :*
Pozdrawiam i spokojnej nocki:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz