wtorek, 7 sierpnia 2012

DNI ELBLĄGA

Cześć Kochani :)
Udało mi się być na koncertach z okazji Dni Elbląga. Stopa trochę dawała się we znaki, jak chodziłam, no ale stwierdziłam, że taka okazja może się nie powtórzyć i jakoś muszę wytrwać. Wytrzymałam aż do samego końca, choć pod koniec nogi bolały już wszędzie, ledwo co wróciłam do samochodu. Na szczęście na drugi dzień wstałam jak nowo narodzona, bez żadnych oznak naciągniętych mięśni:)

W sobotę trzech wykonawców dawało koncert :) Afromental, Piasek i Kayah. Najbardziej zależało mi na dwóch ostatnich ale na Afromental wybrałam się z czystej ciekawości. Nie do końca preferuję ich muzykę, choć kilka utworów mają na prawdę fajnych, lecz chciałam się przekonać jak brzmią na żywo. Jak kiedyś pisałam, czasami koncerty zmieniają nastawienie widza do wykonawcy. Ja tak miałam w przypadku płyty "Granda" Moniki Brodki a dziś spoczywa w mojej biblioteczce:)

Spóźniłam się na koncert a jak później okazało się, przyszłam w połowie:) Niestety Panowie nie zarazili mnie swoją muzyką:/ Widziałam porwali tam tłumy pod sceną i chyba mieli największą widownię choć momentami miałam wrażenie, mówiąc potocznie "kręcą sobie z niej bekę". Np. była taka sytuacja :
Afromental - Jesteście tu?!
TŁUM- tak, yeah...
Afromental - Jak jest ? 
TŁUM - yeaaah
Afromental- My pytamy jak jest wy odpowiadacie - jest git-  my znów pytamy jak jest wy - git
Afromental- Jak jest ?
TŁUM- jest git
Afromental- Jak jest?
TŁUM- git
Afromental- teraz zróbmy tak my pytamy "jest pies?", wy "jest", my "pies?!" , wy "pies!"
Wymiana okrzyków udała się , po chwili Afromental dodał "to była najgłupsza rozmowa z publicznością".

Może to miało związek z jakąś sytuacją, może i było to mówione w żartach, mnie na pewno nie przekonało jako "pobudzenie" publiczności. 
Jeśli chodzi o piosenki, muzyka fajna na prawdę podrywa ludzi do rozruszania się, w wypadku ich muzyki do skakania, ale niestety nie wszystkie teksty do mnie trafiają.

Teraz mam dla Was kilka zdjęć, niestety robione z daleka.







Ktoś z Was był na ich koncercie? Jak wrażenia?

Relacja z dwóch następnych koncertów w następnym wpisie.:)
Do usłyszenia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz