piątek, 24 sierpnia 2012

Zagadkowa piosenka.

Dzień dobry :)
Po wczorajszej ostrej kuracji wracam do żywych. Jest nadzieja,że w ten weekend będę mogła śpiewac...:)
Natomiast mam dla Was pewną zagadkę, zadanie.:)

"Prócz Ciebie nic" to piosenka wspaniałego duetu Kayah i Krzystofa Kiljańskiego. (Jak "miał swoje 5 min" często mylono moje nazwisko przekręcając na Kiljańska, zabawne sytuacje z tego wychodziły :D ) Wczoraj po usłyszeniu w radio nabrałam ochoty na tą piosenkę i tak męczyłam przycisk play i stąd dzisiejsza zagadka. Już mówię o co chodzi.

W teledysku występuje wiele kobiet oprócz Kayah wiele znanych twarzy. Rozpoznałam piosenkarkę Kasię Kowalską oraz kilka aktorek m.in. Joanne Brodzik, Anne Muchę czy Danutę Stenkę. Jeszcze kilka twarzy wydaje się znanych lecz nie potrafię skojarzyc kto to :) 
Właśnie to jest zadanie dla Was :) 
Obejrzyjcie teledysk i czekam na Wasze odpowiedzi, kogo jeszcze rozpoznajecie !:) 
Kochani DO DZIEŁA!:)


Pozdrawiam buźka :*

2 komentarze:

  1. Małgorzata Foremniak i Hanna Śleszyńska ale wydaje mi się, że na początku jest Agata Buzek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Viganna Papina - 0:44
    Hanna Śleszyńska 0:58
    Magda Mołek 1:11
    Małgorzata Foremniak 2:09

    OdpowiedzUsuń