środa, 8 sierpnia 2012

GaduGadu z Patrycją Grabarczyk

Cześć Kochani :)
Dzisiaj coś czego jeszcze nie było na moim blogu.  Mam dla Was wywiad, który miałam przyjemność przeprowadzić:)


Ma dopiero (jak okazało się pod czas wywiadu) 17 lat a na koncie już wiele sukcesów muzycznych. Rozpoznawalna jest dzięki roli Pani Pizzy w teledysku do piosenki "Prawdziwe powietrze" zespołu Loka oraz swoim  głosem działa w chórkach. Mowa jest o Patrycji Grabarczyk a o tym jak tak młoda osoba trafiła na scenę Festiwalu TOP TRENDY i jakie ma plany na przyszłość dowiemy się już za chwilę :)


Karolina Kilian - Od naszego ostatniego spotkania minęły dwa lata. Wówczas na Festiwalu Piosenki Polskiej w Mrągowie zajęłaś 3 miejsce. Powiedz co od tego czasu wydarzyło sie w Twoim życiu muzycznym ?
Patrycja GrabarczykOd tamtego momentu w moim życiu wydarzyło się bardzo wiele. Działy się dobre jak i złe rzeczy. Najgorszą sytuacją był wypadek samochodowy. Potrącił mnie samochód na przejściu dla pieszych. Jednak wolałam o tym zapomnieć i skupić się na pracy z muzyką. Wszystko zaczęło się od castingu do musicalu Bądź jak Glee, później pojawiła się Loka. Wystąpiłam w ich teledysku jako Pani Pizza ;)) później miałam okazję śpiewać razem z nimi na festiwalu Top Trendy i na koncercie we Wrocławiu. To było spełnienie moich marzeń bo od małego dzieciaka marzyłam aby zaśpiewać na jednej scenie z Grzegorzem Porowskim.
KK A jak to sie stało, ze trafiłaś do zespołu Loka?:) Był casting?:)
PG Castingu nie było. Loka "znalazła" mnie na facebooku, a zainteresowałam ich swoimi coverami :)
KK Czyli widać cały skład zespołu Loka to zasługa internetu:)
PG Racja ;)
KK Wiem, ze Loka pracuje nad płytą czy usłyszymy Cię jeszcze w którejś piosence prócz "Prawdziwe powietrze"?:)
PG ej czekaj stop, nie odpowiem na to pytanie ;p nie mogę :D
KK eh szkoda:( :D Ale nic nie możesz choć troszkę zdradzić ?:D
PG nie mogę  :D
KK Hehe rozumiem wielka szkoda. W takim razie zostawmy Lokę w spokoju:) oprócz współpracy z zespołem rozwijasz sie i pracujesz solowo. Przed Tobą dwa koncerty, jakiej muzyki można się spodziewać?:)
PG Na moich koncertach można spodziewać się bardzo zróżnicowanej muzyki. Od Lenki, przez Brodkę aż po Adele :)

KK Dokładnie gdzie i kiedy odbędą się koncerty?:)
PG Najpierw mam koncert w swoim mieście- Koninie. Odbędzie się on 17 sierpnia o godzinie 20:00 w kawiarni Cafe do Monique . Następnie mam koncert w Poznaniu. 19 sierpnia godzina 19:00 - klub Blue Note :)

KK Szykuje sie gorący weekend:) Wszystkich zainteresowanych jak najbardziej zapraszamy na Twoje koncerty! Jutro obchodzisz 16 urodziny(jak sie nie mylę :D). Życzę wszystkiego najlepszego!:) a zarazem mam pytanie. Jakie plany muzyczne na najbliższy czas ma 16-letnia dziewczyna?:)
PG Trochę mnie odmłodziłaś, co mnie bardzo cieszy ;) Jutro obchodzę 17-ste urodziny. Organizuję przyjęcie dla małej grupy przyjaciół pod domkiem nad jeziorem. A plany muzyczne? Na razie skupiam się na koncertach, będę nagrywać covery aż do czasu nagrania swojego singla.
KK W takim razie pozostało mi trzymać kciuki, że w niedługim czasie porozmawiamy po nagraniu singla:) Dziękuję za rozmowę :)
PG Również bardzo dziękuję, do usłyszenia ! :)



Jeśli zaciekawiła Was osoba Patrycji i chcecie się dowiedzieć o Niej coś więcej to zaglądajcie na Jej bloga KLIK.
 Na koniec możecie posłuchać najnowszego coveru Patrycji i po części małą zapowiedź tego co będzie można posłuchać na koncertach!:)



Jak Wam podobał się wywiad? Czy byście chcieli takich rzeczy więcej na blogu?


Pozdrawiam i do usłyszenia! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz