środa, 30 maja 2012

free time

Dobry wieczór Kochani:)
Na samym początku mojego wpisu chciałam Wam podziękować za każde Wasze odwiedziny, za każde przeczytanie moich wystukanych na klawiaturze słów, za słowa pochwały i krytyki. Tym sposobem moi Kochani liczba 11 tysięcy wyświetleń przekroczona!!!! DZIĘKUJĘ BARDZO !:)  Z tego względu, że trochę Was już jest kieruję do Was kilka pytań:)

Co byście chcieli aby się pojawiało na moim blogu? Może więcej teledysków, wywiadów, relacji muzycznych? Jakiego typu notatki byście chcieli aby się pojawiały, aby były kontynuowane a jakie kompletnie Wam się nie podobają?

Czekam na Wasze odpowiedzi i jako tegoroczna maturzystka dalej zamierzam korzystać z wakacji. Plany były bardzo ambitne jednak coś czuję, że z realizacją ich może być ciężko.Niestety zdarzają się dni totalnego "Nie chce mi się!" ale napisałam już CV i zamierzam poszukać pracy.
Także PRACODAWCO jeśli chcesz przygarnąć grzeczną , pracowitą dziewczynę to proszę o kontakt :D

Z tego względu, że są wakacje i mam duuużo wolnego czasu,  łapię się różnych głupot. Mam milion pomysłów na minute. To ugotuję obiad  to posprzątam w domku, zrobiłam podobno pyszny deser (choć niby mógł być trochę słodszy:). Z okazji Dnia Mamy nagrałam piosenkę dla mamusi, którą również i wy możecie posłuchać. Utwór nie należy do żadnych hitów ani nowości ale gra słów jest bardzo ciekawa co mnie przekonało do siebie :) Ludzi o niezniszczalnych uszach zapraszam ----> KLIK 

Tak na podsumowanie dzisiejszych moich wywodów parę zdjęć z ostatniego koncertu:) Nie sądzicie, że teksty piosenek Manchester są trochę ANTY kobietom?:D






Pozdrawiam i miłych snów:);*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz