niedziela, 13 maja 2012

Jeszcze raz

Dzień dobry!
Dzisiaj dla Was mam coś nowego a zarazem coś starego. 
Piosenki te miały swój debiut już jakiś czas temu. Jednak teraz stają do walki jako hit wakacji a nawet roku 2012.
Walkę tą toczą dwie kobiety, które już trochę czasu istnieją w show biznesie muzycznym. Ich nazwiska i pseudonimy muzyczne zna cały świat. To one ustanawiają trendy i są dla wielu osób inspiracją. Na nadchodzące wakacje proponują bardzo taneczne kawałki. Zobaczcie sami:)


Piosenka "Addicted to You" pochodzi z płyty "Sale el Sol" wydanej 15 października 2010r. To z niej pochodzą takie hity jak "Waka Waka" , "Loca" czy "Rabiosa" . Jednak po 1.5 roku od premiery Shakira promuje już szósty singiel właśnie z tej płyty. Teledysk parę dni temu miał premierę a już osiąga pierwsze miejsca na listach najlepszych teledysków. Jak myślicie będzie hitem na miarę " Waka Waka" i "Loca" ? 


Rihanna to również "maszynka" hitów. Tym razem zaczęła promować swój trzeci międzynarodowy singiel z płyty "Talk That Talk", która została wydana 18 listopada 2011r. Teledysk jest naszpikowany tańcem. Najbardziej podobał mi się motyw oka. Świetnie to wygląda.:)
Jak myślicie "Where Have You Been" dorówna a może przegoni popularność "We Found Love"?:)

Kto będzie szalał na listach przebojów ? Co będzie hitem na polskich parkietach? Shakira wraz z "Addicted To You"? Czy może Rihanna z "Where Have You Been"?


Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi. Sama bardzo lubię obie piosenki a nogi same się rwą do tańca. 
Zapraszam do komentowania:)


Pozdrawiam :* Trzymajcie się cieplutko:)

3 komentarze:

  1. Mi bardziej przypadł do gustu utwór rihanny :)
    choć nie dorównuje we found love, który był jednym z najlepszych utworów jakie słyszałem rihanny.
    Będąc szczerym żaden dla mnie nie jest hitem lata, może dlatego że mam inny gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. shakira raczej, chociaz tak naprawde ciezko porownywac.. :/
    ale jesi chodzi o mnie to wole marilyn mannsona.

    OdpowiedzUsuń