sobota, 26 maja 2012

koncertowo

Cześć :)
Zalogowałam się już na trzy wyższe uczelnie teraz tylko czekać na wyniki matur, mam nadzieję , że gdzieś mnie będą chcieli :D
Jak sami pewnie zauważyliście zaczął się czas koncertowy. Ostatnio byłam na koncercie drużyny Ryszarda Rynkowskiego z programu Bitwa na głosy. Jako, że  dopingowałam miasto obok, którego niedaleko mieszkam ale również trzymałam mocno kciuki za koleżankę z zespołu C-lex, która dawała w programie czadu:) więc musiałam posłuchać tego na żywo!! Niestety sprzęt i nagłośnienie bardzo uprzykrzały oglądanie ale mimo wszystko 16-stka jest cudowna:) Oto kilka zdjęć z koncertu:




Nie bez przyczyny dzisiaj Wam pisze o koncercie. 
Dzisiaj w mojej miejscowości będzie koncert toruńskiej kapeli Manchester. 
Ja na pewno się wybiorę. Dla niepoinformowanych godz 17 Stadion Miejski. Wstęp wolny:)

Przekonałam się, że wiele się traci podchodząc tak" A nie znam ich, nie znam piosenek, nie idę." 
To właśnie Enej pokochałam od pierwszego koncertu. Jeszcze ciekawsze doświadczenie było rok temu. Postanowiłam się wybrać na dni Elbląga gdzie grała Ewa Farna, Monika Brodka i De Mono. Szczerze najbardziej nie mogłam się doczekać występu Ewy Farny,  bo np o Monice Brodce sobie myślałam " o masakra ta nowa płyta jakieś dziwne brzmienie, nie przekonuje mnie" ale po tamtym koncercie zmieniłam całkowicie zdanie. Monika na scenie była wulkanem energii, całość koncertu bardzo ciekawie zaplanowała a piosenki nie chciały wyjść z głowy :D . Po powrocie z moich słów padły słowa "chcę jej płytę!" 

Także ogarniamy się i widzimy się na stadionie :) A dla tych co się nie wybierają kilka piosenek do posłuchania właśnie z repertuaru Manchester :)







Jeszcze tak na koniec dodam anegdotę:) 
Moja siostra studiująca w Toruniu wchodzi do sklepu (w Toruniu) i w radio słyszy: "Już 26maja  Manchester zagra w Pasłęku". Tak, Toruń szybciej wiedział niż Pasłęk, że oni u nas zagrają :D   

Pozdrawiam :*
I do zobaczenia z tymi co będą na koncercie:)

1 komentarz: