piątek, 25 maja 2012

wakacje

Cześć Kochani :)
Doczekałam się wakacji:) przeżyłam te wszystkie matury :) 
Czas przed ustnym polskim bardzo stresujący , gdyż nie czułam się dobrze przygotowana do tego. Każde moje podejście do przeczytania pracy kończyło się tym, że od samego patrzenia na tą pracę już mi się wszystkiego odechciewało. Jednak jakoś przymusiłam się do jednej godziny w sobotę i w niedzielę na przygotowania. Strach przed wejściem był nie wiedziałam czy się wyrobie z czasem, czy o niczym nie zapomnę czy od pośpiechu nie połamię sobie języka. Po dwóch godzinach oczekiwań wyszłam ze szkoły z wynikiem 100% :) I tak zaczęłam wakacje. 

Szczerze to czas wakacyjny zaczęłam już w sobotę. Byłam na filmie "Nad życie" . Niezwykle wzruszająca historia i udowadniająca, że "nic bez przyczyny w życiu się nie dzieje". Mimo tego dla mnie czegoś tam zabrakło nie wiem czy za krótki film, czy po prostu znałam wcześniej historię Agaty Mróz ale po wyjściu z kina czułam pewien niedosyt. Nie wiem z czego on mógł wynikać. Ktoś z Was był na tym filmie? Jak wrażenia?

W tym tygodniu to dopiero dzisiaj odczułam, że mam wakacje (chociaż szczerze chyba na razie odczuwam jakby był długi weekend) Dzisiaj wstałam coś koło 10 i do 11 wylegiwałam w łóżku^^ cuuudowne uczucie:) 
Wcześniejsze dni to mimo wszystko zalatane dni. Nagranie na Dzień Matki, potem próby na występ, który odbędzie się w niedzielę  o 12.30 na scenie obok zamku :)

Dzisiaj dzień domowy :) Odgruzowałam mój pokój, zrobiłam porządki z książkami (chętni do odkupienia książek niech śmiało piszą gg, facebook , niedługo podam więcej informacji jakie książki posiadam:), zaraz poczynię pierwsze kroki w stronę moich studiów i tak zarejestruję się w eRekrutacji :D:D Następny tydzień zapowiada się bardzo pracowicie ale myślę, że trochę Was zaskoczę :)

Zdjęcie typowo wakacyjne bo z zakończenia matur , spotkania i pożegnania klasowego:) Pozdrawiam Robaki ze zdjęcia o ile się rozpoznają :D Zdjęcie takiej jakości itd ponieważ miałam zakaz walenia fleszem :D


Pozdrawiam :*
Miłych wakacji dla maturzystów a dla tych co jeszcze chodzą do szkoły to pocieszenie. Nie martwcie się już Wam mało zostało do wakacji:)



2 komentarze:

  1. To kiedy następne ognisko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzóky w małym składzie to myślę, że niedługo ale w tak dużym składzie jak ostatnio i przedostatnio to pewnie coś pod koniec wakacji:P chociaż zawsze można wymyślić jakąś wyjątkową okazję :D

      Usuń