sobota, 12 maja 2012

Robaki zaatakowały

Dobry wieczór:*
 Tak jak pisałam w poprzednim poście pojawiam się ponownie.:)
Może niektórzy przeżyją jakiś szok  albo mile się zaskoczą po tym co za chwilę tu posłuchają .
Mieli już swój mały epizod na moim blogu. Tym razem  coś trochę więcej. :)

9 maja 2012 roku ukazała się ich druga płyta. O tytule ROBAKI.  O kim mowa?:D


Nowy album to jedna z najbardziej oczekiwanych płyt 2012roku. Przyznam sama byłam ciekawa co powstanie nowego. Po przesłuchaniu wszystkich piosenek z nowej płyty stwierdzam, że niektóre kawałki są dla mnie za mocne ale chyba na koncercie bym się do nich przekonała. Ciekawe bardzo słowa, które dają do myślenia. Moje serce skradli piosenką "Autystyczny" z poprzedniej płyty, ale myślę, że tu też do czegoś się przekonam . Jak na  razie na pierwszych miejscach stawiam "Hymn" i "Gdzie jesteś" ale płyta zawiera sporo, różnorodnych i ciekawych brzmień. 

Oto dla Was wszystkie kawałki do odsłuchania :) 
Klik i już gotowe:)


7. GIMLI
8. RAUS
11. ROBAKI
12. HYMN


Co sądzicie o takiej muzyce? Co sądzicie o nowej płycie Luxtorpedy? 
Czy będzie to torpeda do sukcesu?:)

Pomimo problemów technicznych wyrobiłam się przed północą:)
Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz