czwartek, 31 maja 2012

zmiany

Wiiitam :D
Właśnie wcinam pyszne spagetti produkcji mojej mamy :D a w głośnikach leci cudowny utwór Alici Keys "Love is blind"


Właśnie dokończyłam pewne zmiany na moim blogu. Może już je zauważyliście :)  W górnym panelu mojego bloga pojawiły się dwie nowe rzeczy. Pierwsza to strona osiągnięcia. Powstała w wyniku zrobienia porządków z dyplomami do mojego CV :)


Druga rzecz to "Foto przygoda". Jest to w pewien sposób podsumowanie moich wszystkich zmagań fotograficznych. Dzisiaj nie miałam już siły do mojego komputera, który miał problemy z wrzucaniem zdjęć więc myślę, że na dniach będzie to jeszcze uaktywnione, tzn dojdzie jeszcze kilka zdjęć.:)


Czy Was też tak relaksuje i poprawia humor nalot na second hand ?:D 
Pozdrawiam :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz