wtorek, 29 marca 2011

GOSPELOWO cz. 1

Hej kochani :) Przepraszam Was za moją długą nieobecność. Powrót do szkoły, masa sprawdzianów do nadrobienia, obowiązki szkolne, nagranie na konkurs i w końcu WARSZTATY GOSPEL. To wszystko sprawiło, że nie mogłam tutaj do Was napisać.

WARSZTATY GOSPEL to coś najpiękniejszego co mogło mi się trafić w życiu. Dwa cudowne dni, których nawet pod groźbą pozbawienia mnie życia nie zaliczę do nieudanych i straconych.  Było nas 141 osób. Brian w dwa dni dokonał cudu ! Stworzył z nas zespół GOSPEL z krwi i kości i co najważniejsze z duszą ! Brian to absolutny profesjonalista, również nie mogę tutaj zapomnieć o cudownym instrumentarium których też tak należy określić. Cudowna muzyka jest dopełnieniem tych wszystkich piosenek. A panowie muzycy są osobami na właściwym miejscu :) Głos Briana jest magiczny. Co on z nim robi!! Ach... aż ma się gęsią skórę. Dotyka on nawet najtwardszego serca. Słuchanie głosu tego cudownego człowieka jak dla mnie jest już wielkim wyróżnieniem i zaszczytem. W jeden dzień nauczył nas 9 piosenek w dodatku w trzech głosach. Ach jakie jest brzmienie tego . Aż na chwilę zatrzymuje się czas. Sami posłuchajcie.:





Brian dodatku jest wspaniałą osobą , która zaraża radością , optymizmem. Na chwilę zatrzymuję się czas. Jak by się żyło w innym świecie. Te warsztaty pozwoliły mi podjąć bardzo ważną decyzję, której nie zdołałam podjąć od chyba 2 miesięcy. Już wiem czego chcę, co jest dla mnie ważne. Na chwile się zatraciłam ale wiem , że to było mi pisane tam być. Wszystkie miłe i nie miłe sytuacje miały mnie doprowadzić do tego miejsca i spotkać tych ludzi :*

Wszystkich śpiewających i nie tylko zapraszam do uczestniczenia w takich wariacjach! :) Spróbujcie swoich sił w zespole gospel, wybierzcie się na warsztaty lub chociaż koncert. Od pierwszej chwili się w tym zakochacie.

Tych dwóch dni na pewno nie zapomnę do końca życia. !!


"I can look throughout this world and yet I know (I won't find)
I can search eternity and I'm sure, ( I won't find)

Nobody like, nobody like You Lord, You Lord
Nobody like, there is nobody like You Lord, You Lord

No one loves me like You do
I'm for sure this is so true" - Fred Hammond

Trzymajcie się cieplutko :* Wiosna idzie wielkimi krokami :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz