sobota, 19 marca 2011

top lista:)

Dzień dobry ! :)
Troszkę niezbyt dobry dzień, gdyż słoneczka nie ma, wczoraj za moim oknem nawet padał śnieg :( ale pamiętajcie ! Zawsze mogło by być gorzej :) W poniedziałek pierwszy dzień wiosny, także mam nadzieję, że Marzanna weźmie ze sobą tą całą zimę:)

Ostatnio słuchałam radia i napotkałam na trzy piosenki wobec których nie da się obojętnie przejść obok. Każda w jakiś sposób się wyróżnia. Myślę, że wynika to z wyjątkowych głosów, nawet można określić , że dla nich charakterystycznych. Posłuchajcie sami.:)





W teledyskach podoba mi się, że nie ma żadnych roznegliżowanych pań i panów. Fajne również jest, że w tych klipach jest zawarta jakaś sensowna historia:)

Jak Wam podobają się te piosenki? Czy któraś albo któryś teledysk przykuł Waszą uwagę ? :)

UWAGA! Te piosenki mają cechę wspólną, rzecz, która je łączy :) Jestem ciekawa czy zgadniecie :) Także czekam na Wasze pomysły i odpowiedzi :)

P.S nie chodzi tu o to, że są to piosenki anglojęzyczne :)
Do usłyszenia ;*

4 komentarze:

  1. Osobiście uwielbiam Bruno Mars'a , jego głos.. słysząc go, odczuwam taki niezwykły dreszczyk przeszywający moje ciało... rozpływam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram koleżankę wyżej głos wspaniały z resztą wszystkie wymienione piosenki sa wspaniałe....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam zespół HURTS normalnie kocham :))) justi:))

    OdpowiedzUsuń
  4. rzecz wspólna : fortepian w każdej piosence???? justi

    OdpowiedzUsuń