wtorek, 8 marca 2011

nasze święto!

Witajcie kochani :)
Jak każdy wie dzisiaj dzień kobiet :)
Przeżyłam dzisiejszy dzień i dzisiejszy apel ^^ Oj były nerwy nawet przed samym występem. Spadająca dekoracja i inne. W tym miejscu chciałam przeprosić Was moje kochane robaczki z przedstawienia za moje krzyki, za moje rozkazy. Wynikało to z tego, że chciałam żeby nam fajnie wyszło a ogarnąć 20 parę osób to nie takie łatwe :) Wiem, że mieliście mnie momentami dość ale wytrwaliśmy. Występ się udał jeden dobrze, drugi lepiej :) Daliśmy radę :) Na prawdę jestem z Nas bardzo dumna. Pomimo tylu zmian, takiej cenzury wyszliśmy na scenę i daliśmy z siebie wszystko. Jesteście wspaniali :)

Kochani czytelnicy może już niedługo zobaczycie urywki albo całość naszego przedstawienia :) Postaram się zdobyć nagrania i mam nadzieję, że pod czas oglądania na Waszych twarzach pojawi się uśmiech :)

W dniu dzisiejszym panowie obdarowują nas kwiatami i słodyczami. Tak właśnie tymi słodyczami oni dbają o nasze sylwetki :D "kochanego ciałka nigdy za wiele "  O to co zagościło na moim talerzu po przyjściu ze szkoły:




Panowie z mojej klasy wymyślili coś niepowtarzającego :) Własnoręcznie robione breloczki. Nasi drodzy mężczyźni dziękujemy za niespodziankę i pomysłowość:)


Jak widzicie Misiek, Pysiek już wisi przy mojej torbie :) Uroczy z niego chłopak ^^

Panowie i Panie a jak Wy spędzacie święto kobiet? Może wcale nie obchodzicie? Czy uważacie, że takie święta są potrzebne ?:)

Wszystkiego najlepszego wszystkim kobietom! Miłości i spełnienia marzeń! :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz