środa, 16 marca 2011

po przerwie

Witajcie :) Nadmiar obowiązków sprawił, że nie mogłam się tutaj pojawić i do Was napisać. Teraz powinnam być w szkole a później śpiewać na koncercie z moimi robaczkami z "Napełnieni radością" Niestety jak zawsze moje plany ulegają zmianie. Wczoraj w godzinę rozłożyła mnie choroba. Nie mam pojęcia co to jest czy to przeziębienie czy jakieś zapalanie. Dobrą stroną mojego chorowania jest to, że mogę chwilkę odpocząć i napisać do Was :) Przez co nadrobię tutaj zaległości. Choroba troszkę uniemożliwiłia mi realizację planów. Grafik jest napięty ale najważniejsze jest zdrowię :)

Co się działo u mnie przez ten czas nieobecności? :) Robota aż się paliła w rękach. Próby na rekolekcje i do koncertu, zbieranie materiałów do filmiku promocyjnego szkołę i do tego masa nauki. Rekolekcje dobiegają ku końcowi a ja nie mogę śpiewać :(  Ale mimo wszystko zapraszam wszystkich chętnych na

koncert zespołu "Napełnieni radością", który się odbędzie DZIŚ o godz. 19 w kościele "Miłosierdzia Bożego" na ul. Bema w Elblągu:)

A już teraz możecie zobaczyć co powstało z prawie dwu-tygodniowego trudu :) Przy relizacji filmiku pracowali: Deszczu,Kijanka, Śliwcia, Huczu i oczywiście osoba która to wszystko w jedną całość złożyła nasz absolwent Paweł Galikowski :)  Również dziekujemy za pomoc : policji, nauczycielom, właścicielom miejsc pracy naszych praktykantów i wszystkim tym, którzy chociaż  w mały sposób przyczyli się do tego co powstało :)




Jak podoba się filmik?:)

Miłego oglądania i do usłyszenia :):*

1 komentarz: