środa, 2 marca 2011

"Koncert życzeń"

Dobry wieczór :)
Wczoraj miał miejsce Koncert Życzeń w Bibliotece publicznej:) Wróciłam taka padnięta, że spałam na siedząco przymusiłam jeszcze swoje ciało do odrobienia pracy domowej niestety na naukę mi nie starczyło sił. Dlatego też  wczoraj do Was nie napisałam, gdyż padłam jak długa. Najmniejsze zbliżenie się do powierzchni miękkiej co się nazywa poduszka powodowało zaśnięcie . Jednak już dzisiaj jestem przytomna by do Was napisać :)

"Koncert życzeń" był skierowany do ludzi z Uniwersytetu Trzeciego Wieku :) Naprawdę sympatyczni ludzie ^^ Hehe najśmieszniejsze było jak niektórzy do nas mówili "fajne z nas wapniaki co?" albo "my też możemy być cool " a na koniec "nara" :D Spotkanie opierało się na muzyce z czasów właśnie tych ludzi:) Nie powiem, ale kilka moich ulubionych utworów też się tam znalazło. Na koniec przyszedł czas na rozśpiewanych wolontariuszy.:D



Przygotowaliśmy utwory właśnie pochodzące z dawnych lat :) Jeśli o mnie chodzi to śpiewałam "Pod papugami" Czesława Niemena i "Żegnaj kotku" Hanny Banaszak :) Hihi frajdę miałam jak gdy zaczęła lecieć muzyka ludzie reagowali " O ja to znam! " :) 

W tym miejscu chciałabym pozdrowić moich współwolontariuszy tych śpiewających i nie śpiewających. Daliśmy radę ! :D

 A Wam moi drodzy życzę miłego wieczoru i do usłyszenia/ zobaczenia :*

2 komentarze:

  1. Muzyka z dawnych lat - mmm :) Podoba mi się w Tobie właśnie to, Kijanku, że podobnie jak ja masz sentyment do starszych utworów :) Mimo tego, że kiedy większość z nich powstawała, nas nie było jeszcze na świecie, to właśnie urok tkwi w tym, że my je znamy i są przenoszone z pokolenia na pokolenie :) To właśnie w takich piosenkach zawarta jest jakaś głębia i życiowy przekaz. Gratuluję udanego występu!!!


    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardzo pozytywnie :)) Miła atmosfera i naprawdę sympatyczni ludzie. pozdrUffki :* .Marcel

    OdpowiedzUsuń