poniedziałek, 21 marca 2011

Wierzę w nas...

Hejo :)
Nastał dziś piękny pierwszy wiosenny dzionek. Dzisiaj noc równa z dniem :) Od teraz dzień co raz dłuższy^^ "uwielbiam to" :D Niestety nie mogłam skorzystać z tego cudownego wiosennego powietrza :( Dalej moja przyjaźń z łóżkiem trwa. Najbardziej wkurzające było, że taka piękna pogoda a ja gniję w domu. Ach... ale niedługo wszystko nadrobię :)

Co do ostatniej zagadki to przyjęłam dwie rzeczy łączące te piosenki. Na pewno by się znalazło ich więcej. Odpowiedź brzmi ........ : fortepian i historia opowiadająca o nieszczęśliwej miłości.

Niestety mój stan zdrowia nie jest za dobry ale walczę. W ruch poszły ostateczne środki walki. Także mam nadzieję , że już w sobotę będę zdrowa jak ryba i pojadę na warsztaty.
Dzisiaj korzystając z chwilki wolnego czasu poszperałam trochę w internecie i natrafiłam na teledysk "Wierzę w nas" Kukulskiej & Dąbrówki. Od małego dziecka jestem fanką Natalii. Jak spojrzę do pamiętnika który prowadziłam w wieku 6 albo 7 lat pod rubryką IDOL właśnie wpisana jest Natalia Kukulska. Wracając do piosenki to pochodzi ona z płyty Comix. Ten utwór najbardziej mi się spodobał z piosenek z nowej płyty. Od razu w nim się zakochałam. Nakładałam słuchawki, zamykałam oczy i byłam w innym świecie.


Taka podekscytowana kliknęłam play i z każdą sekundą obejrzanego teledysku podekscytowanie spadało. Naprawdę rozczarowałam się teledyskiem. Za bardzo go nie rozumiem, może dlatego, że wszystko jest podane na tacy. Może nic nie trzeba rozumieć? Ten teledysk całkiem inaczej sobie wyobrażałam. W oko wpada śliczna sukienka i makijaż, jak najbardziej na plus :)

Jakie jest Wasze zdanie? Co myślicie na temat tej piosenki i teledysku? Co fajniejsze piosenka czy teledysk? Jakie przesłanie ma ten teledysk? Czekam na Wasze komentarze :) Jestem bardzo ciekawa co o tym myślicie.

Pozdrawiam :*

EDIT : Liczba wyświetleń bloga od początku jego powstania przekroczyła 2000 ^^! Dziękuję :*

2 komentarze:

  1. Słowa świetne, ale teledysk...... hmy jak sądze efekt zamierzony był taki jak wyszedł czyli w formie roboczej widoczne statywy i inne gadżety, ja osobiście w teledysku chciałabym ujrzeć jakąs artystyczną wizje a nie skopiowane słowa piosenki... śpiewa karty są karty śpiewa kartki z kalendarza i są śpiewa dłonie i są dłonie....

    OdpowiedzUsuń