piątek, 4 marca 2011

Weekend

Witajcie kochani :) Doczekaliśmy się w końcu weekendu ^^ cudownie :) Jutro ostatki wszystko prawie gotowe :) Szalone zakupy w supermarkecie "Biedronka" udane i jeszcze w dodatku z zyskiem. Nie miałyśmy drobnych na wózek, więc postanowiłam poszukać jakiegoś wolnego wózka . W tym całym zastępie szczepionych koszyków znalazłam zaklinowany koszyk ze złotówką w środku, więc docisnęłam zameczek i złotówka wyskoczyła. Tak zdobyłyśmy koszyk a później Polskie jeden złotych :D

Właśnie przeglądam muzykę na jutrzejsze ostatki. "Loca" właśnie rozbrzmiewa w moich głośnikach ^^ Najlepiej na takich imprezach moim zdaniem bawić się do piosenek r'n'b i discopolo oraz starych dobrych tanecznych hitów np. :)



lub 



A Wy przy czym się bawicie? :) Przy jakiego rodzaju muzyce się Wam najlepiej tańczy? :) Czekam na propozycje :) Pozdrawiam i życzę udanych i wystrzałowych ostatek :*

1 komentarz:

  1. Hmm.. bawię się dosłownie przy wszystkim jak mam dobry humor!
    Najlepiej mi się tańczy do rocka, ale jak mówiłam, kiedy mam dobry humor wszystko jest dobre do tańczenia. Byle nie smęty xP

    OdpowiedzUsuń