piątek, 18 marca 2011

przegląd uczestników...

Witam to znowu ja :)
Z powodu dużej liczby wolnego czasu , gdyż dostałam antybiotyk i cały czas leże w łóżku, postanowiłam Wam dzisiaj pokazać uczestników programu X-Factor, którzy zrobili na mnie ogromne wrażenie:)

Jakub Nycz:) Na filmiku wydaje się przemiłą osobą. Widać, że jeszcze nieoswojony z kamerami. Taki lekki strach w jego wydaniu jest uroczy :) Natomiast piosenka jaką wykonał jest wpadająca w ucho, porywa nawet drewno. Jego wokal i to co robi z głosem widać bawi się tym. Fajnie Kuba Wojewódzki o nim powiedział "Już niedługo Twoja planeta będzie bardzo znana" :D oj będzie, będzie:) Na pewno dla wielu osób ta osoba utkwi w pamięci.

Kamil Czostkiewicz -  rozwalił mnie tym tekstem "nie chciałem być sam na scenie, więc zabrałem przyjaciół" :) fajnie wyszedł ze stresującej sytuacji. Lekko się przeraziłam gdy w wejściu mówił o tym, że uwielbia śpiewać na karaoke. No ale jak już zaczął śpiewać to koleś rozłożył na łopatki szczególnie taką lekkością śpiewania ciężkich momentów.

Łukasz Zimończyk- który zrobił na mnie wrażenie niezwykłą i dojrzałą barwą głosu. Skubany ma tylko 16 lat. Sami posłuchajcie, zamknijcie oczy a w wyobraźni pojawia się co najmniej 25-latek otwórzcie oczy a tu taki młodzieniec :P Magia co :) 


Jestem zasmucona z tego powodu, że we wszystkich programach przeważają piosenki angielskie. Wyjątki śpiewają piosenki polskie. Czy nasze rodowite utwory są nic nie warte?! Są warte i to bardzo dużo ale jak to mówią eksperci piosenki polskiego są trudne pod tym względem, że do nich trzeba mieć świetną dykcję a w języku angielskim łatwiej się śpiewa. Mam nadzieję, że niedługo posłuchamy jakiś dobrych POLSKICH piosenek :)

A Wy co sądzicie o powyższych uczestnikach? Który z nich zrobił na Was ogromne wrażenie , a może ktoś całkiem inny? Jakie jest Wasze zdanie dotyczące piosenek angielskich ? Jest ich zbyt dużo? Są łatwiejsze niż piosenki polskie? Ostatnie moje pytanie : Czy piosenki polskie są nic nie warte?

Czekam na Wasze odpowiedzi:) i do usłyszenia już niebawem :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz