poniedziałek, 7 marca 2011

rock and roll

Dobry wieczór :) Tak wieczór to moja ulubiona pora do napisania do Was :)
Co tam u Was Robaczki? Jak żyjecie po ostatkach ?;) U mnie praca wrze jutro jedna sprawa będzie miała finał ^^ nareszcie bo już mam dość :) Przedstawienie z okazji "Dnia kobiet" masakra nie wiedziałam, że tyle będzie zamieszania, pracy i nerwów. Ale jutro już koniec :) Aby wytrwać jutrzejszy dzień :)) Potem tylko zostaje filmik promujący szkołę :) no ale jak to ja nudzić się nie mogę :) Już plany na 2 tygodnie są :) Więcej w następnych notkach .:P

Dzisiaj będąc na próbie słuchałam piosenki "rock and roll" z repertuaru Krzysztofa Krawczyka ale w wykonaniu koleżanki. I tak zaczęłam myśleć : No właściwie co się stało z tym rock and roll'em ? Czy już wyginą ten gatunek? Lata świetlne przeszedł?

Myślę, że tak. Czasy jego świetności minęły . Kiedyś porywał miliony ludzi do tańca. Dziś? Usłyszenie tego gatunku w radio to cud. Wytrwali najwierniejsi fani i miłośnicy. Jedynie małe cząstki tej muzyki są wykorzystywane . Ogromna szkoda :(



Co myślicie o Rock and roll'u? Umiera ten gatunek czy może budzi się na nowo? Lubicie taką muzykę ?;) Pozdrawiam do usłyszenia :*



Cudem nie jest kochać , cudem nie jest być kochanym
Cudem zaś jest kochać i być kochanym ...

1 komentarz:

  1. No ja kocham rock'n'roll.
    Nie ma nic lepszego, jeśli chodzi o taniec ^^
    Co do tego konkretnego utworu - nie przekonał mnie. Nie lubie, kiedy kobiety śpiewają rock'n'roll chyba, że mają w gardle niesamowite szkło zalane whisky palące żywym ogniem - to wtedy jest fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń