niedziela, 27 lutego 2011

Jupi !!!!!!!^^

Jupi !!!!!!!!!!!^^ udało się :) zgoda rodziców jest, zgłoszenie wysłane i potwierdzone ! JEDZIEM na warsztaty gospel !!! ^^ aaa aż mi się chce tańczyć i nawet uczyć gdyż jutro praca klasowa z geografii :D Mam nadzieję, że damy radę i z moim angielskim nie będzie kompromitacji :P Już 26-27 marca wpadniemy pod łapki samego Brian'a Fentress ^^




Muzyka Gospel od bardzo dawna była mi bliska. Pierwsze zauroczenie było chyba w wieku 7 lat jak w telewizji pojawił się film "Zakonnica w przebraniu". Jednak na kim "zakonnica w przebraniu" nie zrobiła wrażenia?:P Podejrzewam , że podbiła miliony serc, również i moje ^^ Teraz ja dostałam szanse by stanąć oko w oko z tym co porywa moje serce i odczuć na własnej skórze ! :)





Na koniec piosenka z filmu, która skradła moje serce ^^



Trzymajcie się cieplutko ^^ O happy day ... nana na :*

2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie przepadam za tego typu muzyką, ale świetnie, że Ci się udało tam wkręcić, skoro dodaje Ci to energii i chęci do życia tak, że nawet gegra nie jest straszna :DDD powodzenia Kijanku :***

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja i ja i jaaaaa też :D:D:D Też potwierdzili mój udziała ale sie ciesze właśnie odczytałam email chyba sie nawet na fizyke naucze z tego tytułu żeby mamcia nie zmieniła zdania :PP :D:D:D:D ale sie ciesze :PP pokażemy że Paslęk potrafi?? I że kooooochamy muzykę :D:D

    sorka za błędy ale padam i nawet nie sprawdze co napisałam :PP

    OdpowiedzUsuń