wtorek, 8 lutego 2011

"Czy pomożesz mi?"

Dobry wieczór :) To znowu ja :)
Dzisiaj na informatyce szperając tak sobie w internecie znalazłam cudowną piosenkę, która sprawia, że człowiek na chwilę  zaczyna się nad wszystkim zastanawiać. Momentami moje ciało przechodziły ciarki spowodowane wspaniałym głosem i całym charakterem piosenki :) Już Was więcej nie trzymam w niepewności i opowiadam cóż to za muzyka spowodowała u mnie takie doznania:)


 Piosenka opowiada o dziewczynie, która korzystała z życia. Próbowała wiele rzeczy: narkotyki, alkohol, seks. Nie myślała, że kiedyś znajdzie się na dnie. Jednak do tego doszło. Myślała, że młodość będzie wieczna, że ten styl życia może być codziennością. Wtedy przyszedł czas w jej życiu kiedy zrozumiała, że nie tędy droga. Rozmyślała nad tym jak żyje, była pewna, że już nie ma szans by było normalnie, czuła sie przekreślona. Budzą się w niej wyrzuty sumienia. Jednak również też narodziła się nadzieja, która pozwoliła uwierzyć w ludzi i jak dalej wymienia w miłość.  Czuje, że dzięki tym aspektom może zacząć nowe życie tylko potrzebuje ich pomocy. Można nawet stwierdzić, że błaga o tą pomoc słowami" Czy pomożesz mi?"  Przychodzi również czas w jej życiu, że zrozumiała swój cel i miejsce na świecie. Wie, że chce żyć inaczej i może temu podołać. Zwraca sie do Boga z prośbą o pomoc i o akceptacje własnej siebie ale zapewne również akceptacji ze strony innych ludzi. Ma nadzieje, że jeszcze kiedyś z tego niepotrzebnego "śmiecia" może stać się osobą szanowaną. Dziewczyna jest świadoma, to nie będzie łatwe zadanie. Będą cięższe i łatwiejsze dni ale obrała sobie cel i wie, że z przyjaciółmi może go osiągnąć.
Dynamiczność muzyki i zmiany jakie w niej zachodzą sprawiają, że bardzo wyczuwalna jest atmosfera i uczucia które przepełniają dziewczynę.

Mnie ta muzyka wypełniła różnymi uczuciami i wywarła na mnie ogromne wrażenie. Zapraszam do posłuchania i czekam na Wasze opinie. Co na temat tej piosenki sądzicie? Jakie uczucia Wam towarzyszyły pod czas słuchania ?

Miłego wieczoru :*

1 komentarz:

  1. Na początek: Zauważyłam, że odczuwasz brak polskiego - interpretacja utworu o.O
    Ale jak śpiewa "Wyrok na mnie spadł" to nie ma na myśli jakiejś śmiertelnej choroby, czy coś?
    Słucham tej piosenki i tak przynudza trochę... Smęty takie. Takie to monotonne...
    No nie wiem. Przy wielu piosenkach rycze jak najęta, ale ta mnie aż tak nie wzrusza. Jedynie rogala dzisiejszego mi poniszczyła.
    Nie przemawia do mnie ta piosenka. Jak mam się wzruszać to wolę November Rain Gunsów.

    OdpowiedzUsuń