piątek, 4 lutego 2011

"Loud Tour"

Hejo :) Jak tam żyjecie ?:) Dzisiaj zaczął się weekend , niestety nie odczuwam tego a nawet bym mogła powiedzieć, że rozpaczam z tego powodu, ponieważ zostały mi tylko 2 dni ferii. Eh.. Dzisiaj dosyć pracowity dzień. Pozdrawiam w tym miejscu moje kochane smerfiki ,które może to przeczytają. Kochane wytrzymałyśmy ten mróz i nie tylko :P:*

Wracam już do tematu o jakim chciałam napisać :P Wszystkich polskich fanów Rihanny spotkało szczęście po wiadomości, że w trasie koncertowej "Loud Tour" artystka uwzględniła nasz kraj :) Ja również się bardzo ucieszyłam,  gdyż od dłuższego czasu przyglądam się jej poczynaniom. Cenię ją za niesamowity głoś i co z nim robi^^ Od początku kiedy się pojawiła w branży muzycznej przyciągały mój słuch jej piosenki. Najnowsza płyta jest cudowna . Mikołaju DZIĘKUJĘ :** Całą potrafię przesłuchać nawet trzy razy na dzień:) A teraz chyba przyszedł czas by zobaczyć i usłyszeć na żywo. Teraz podam Wam więcej szczegółów dotyczących koncertu :)

miejsce : Łódzka Atlas Arena
czas : 6 grudnia 2011r.

Ceny biletów:
154 zł – osoby niepełnosprawne
165 zł – płyta
198 zł – trybuny
253 zł – trybuny i Golden Circle
353 zł – Golden Circle Early Entrance
598 zł – VIP
731 zł – Hot Ticket Package
1550 zł – Meet and Greet Package

Bilety dostępne są od dzisiaj :) Zaopatrzyć się w nie możecie na LiveNation.pl.

Kurcze taka okazja. Może więcej się nie powtórzyć :) Fakt spory wydatek bo jak jechać tam to trzeba pełen pakiet wliczyć w koszty czyli transport, nocleg i wyżywienie. Czas chyba już zacząć napełniać skarbonkę :)

A Wy czy wybieracie się na koncert ? :)



Miłego weekendu :) trzymajcie się cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Nienawidzę jej. Nie cierpię ale muszę przyznac,że jej ostatnia płyta jest dobra, naprawdę dobra. Poza tym w tych włosach jest jej przepięknie.

    Po maturze będę czerwona ! :d

    w czółeczko

    OdpowiedzUsuń
  2. Na koncert Ruhanny? O zgrozo, nie! o.O
    Natomiast wytrwale czekam na nową płytę Maqamy i ich trasę koncertową. x]
    Zresztą jakbym miała wydać taką kasę na koncert to wybrałabym się na KoRn'a ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ja kocham :D:D jest wspaniała i mega utalentowana..... :D:D:D jednak niestety mam ważniejsze wydatki :(:( mam nadzieje że jeszcze kiedys wpadnie nas opdwiedzic :)

    OdpowiedzUsuń