sobota, 26 lutego 2011

Druga Polka na Eurowizji!!

Dobry wieczór kochani:) Tak, tak lubię do Was pisać wieczorami , może ta pora dnia tak na mnie dobrze wpływa :)

Nasz kraj doczekał się po części dwóch reprezentantek na konkursie Eurowizji. Jedną z nich jest jak wcześniej pisałam Magdalena Tul zaś druga to Ewelina Saszenko która wygrała Litewskie Krajowe Eliminacje.




Pierwsza myśl po przeczytaniu tej wiadomości to "o jak fajnie druga Polska". Tak więc przystąpiłam do posłuchania piosenki i stwierdziłam "ale dziewczyna ma cudowny głos" ale później uznałam, że piosenka jest zbyt nudna, ciągnie się i ciągnie. Nic w niej nie zaskakuje oprócz głosu wokalistki. I tak z każdą minutą oglądania zawodziłam się co raz bardziej. 


Co sądzicie o Ewelinie i jej piosence ? Ma szanse podbić serca Europejczyków? Czy konkurs Eurowizja już całkiem nas zawiedzie i będzie najnudniejszym programem wówczas w telewizji? 


Pozdrawiam i życzę miłej nocki i kolorowych snów :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz