czwartek, 3 lutego 2011

Muzyczna biżuteria !! :)

Witam wszystkich gorąco, pomimo tak okropnej i mokrej pogody za oknem :)

Jak niektórzy może zauważyli mój blog zrobił sobie jeden dzień przerwy:) Czasami trzeba ;P Z faktem iż nic wczoraj nowego nie było dzisiaj będzie coś bardzo fajnego:) Mnie to zachwyciło i postanowiłam się z Wami tym podzielić :)

Dzisiejszy temat to "Muzyczna biżuteria". Biżuteria jest czymś co ozdabia człowieka lub wyraża jego samego. Właśnie do tego drugiego typu należy biżuteria muzyczna:) Uwaga oto ona !:)

ŁAŃCUSZKI 


 PIERŚCIONKI (w prawym dolnym rogu jest wisiorek:)


Te cudeńka są wykonane ze srebra i białego złota ^^ Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć cen ale zapewne to spory wydatek nabycie czegoś takiego :) 

Zdjęcia pochodzą ze strony http://zluzuj.pl/muzyczna-bizuteria-czyli-srebrne-mikrofony-i-odtwarzacze,a,683.html 

KOLCZYKI I ZAWIESZKI



Więcej informacji na temat powyższych dodatków i ich ceny możecie znaleźć na http://wylegarnia.com/bizuteria?fid%5B%5D=239
Ceny wahają się pomiędzy 14zł a 149zł . Wielbiciel muzyki na pewno się na coś skusi i za bardzo nie odbije się to na zawartości jego portfela :)

Kocham kolczyki i biżuterię i gdy jeszcze do tego dochodzi muzyka szybko ulegam takim ślicznotkom. Jak się Wam podobają te cudeńka? Coś konkretnego wpadło Wam w oczko? :) 

Do zobaczenia :):*


3 komentarze:

  1. Są brzydkie i nie podobają mi się :\. Jak Wy to chcecie nosić?!
    Lepiej już nosić coś związane z wybranym zespołem, ładniej to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o łańcuszki tudzież wisiorki to spoko - nawet ładne. Ale kolczyki wolałabym już inne niż tu pokazane. Nigdy nie nosiłam "muzycznej biżuterii" także nie jestem pewna, czy taka biżuteria pasowałaby do mnie.
    Raczej wolę dużą biżuterie... Zostało mi to od czasu gimnazjum kiedy nosiłam na szyi dość masywny, zdobiony krzyż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób taką reklamę dla SZUCHYT.PL :D
    czółko :*

    OdpowiedzUsuń