czwartek, 17 lutego 2011

"Lubię takie zabujanie..."

Cześć Robaczki i inne cudowne paskudy :)
Dzisiaj świętuję już weekend jutro wyjazd do Warszawy :) Za moim oknem prószy śnieg. Naprawdę cudownie to wygląda ale zimo idź już sobie! Chcę wiosnę, chcę tej zieleni trawy i liści, chcę kwiatów i tego cudownego zapachu budzącej się do życia natury :) A wiecie co mi pachnie wiosną i latem? Pewna piosenka, która nie daje mi spokoju od trzech dni. Utworek rozrusza Twoje komórki zasiedziałe pod czas zimy :) Piosenka nosi tytuł "Bujany". Idealna piosenka na wiosnę !


"Skąd mam to bujanie ja-nie wie tata, mama
nie wiesz ty i nie wiem ja-taka natura
bujam kiedy czuję rytm, bujam kiedy kocham
bujam kiedy bujasz ty
bujam, bujam noce i dni. "


W moim przypadku jest to zabujanie do muzyki :) Idealnie opisuje to wers "bujam noce i dni" ! Kocham, gdy coś gra , gdy leci muzyka wtedy świat nabiera barw. Nagle z jednej czarnej kredki wychodzi cudowna paleta kolorów.


Z tą piosenka zostawiam Was do soboty :) Mam nadzieję ,że dzięki niej poczujecie wiosnę pomimo tego co jest za oknem :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz