poniedziałek, 7 lutego 2011

Telekamery 2011


Właśnie zakończyła sie gala telekamer:)) Rozdano również statuetki w kategorii MUZYKA, więc postanowiłam się podzielić z Wami wynikami .

Nominowani w tej kategorii:
1. Agnieszka Chylińska
2. De Mono
3. Ewa Farna
4. Patrycja Markowska
5. Grzegorz Markowski & Ryszard Sygitowicz

Podium zdominowały panie:) 
III miejsce zdobyła najmłodsza nominowana Ewa Farna.

II miejsce powędrowało do Patrycji Markowskiej

Na samym szczycie podium stanęła młoda mama Agnieszka Chylińska.


Jak wrażenia? Hm... Ewa Farna mnie nie zawiodła :) Wykonała dwie piosenki "Bez łez" i "Ewakuacje" oczywiście zaprezentowała je w popisowy sposób ^^ Jej wokal jest cudowny ^^ Najmłodsza nominowana a pokazała klasę :) Dla tych co nie mogli oglądać występu Ewy obiecuję, że jak tylko się pojawi w internecie to się  z Wami nim podzielę. Troszeczkę jestem zawiedziona, że trzecie miejsce myślałam, że będzie wyżej ale na pewno jeszcze telekamera poleci do Ewy:)

Jestem również bardzo zadowolona z laureata statuetki w kategorii Program Rozrywkowy . Telekamera powędrowała do twórców programu "Jaka to melodia" i do p. Roberta Janowskiego. Uwielbiam ten program za  sympatycznego prowadzącego i za muzykę na wysokim poziomie :)

Oglądaliście galę Telekamer ? Jak wrażenia ? Wasi faworyci wygrali? :)


Dziękuję za każdy komentarz który na mojej stronie się pojawił. Miło mi, że macie ochotę podyskutować i odwiedzacie moje skromne progi :) Dziękuję ;*

4 komentarze:

  1. Nie oglądałam gali, bo o niej zapomniałam.
    I nie wiem, kto wygrał, ale jak Chylińska to zaje.. to super! Ma świetny głos i jest przewariatką, skoro robi teraz takie piosenki jak Normalka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze jara cie wszystko co komercyjne. Smutne jak cholera no ale takie czasy. Nie rozumiem nagrody Chylinskiej kobieta, ktora przez pol zycia 'darla ryj' na scenie, a teraz takim glosikiem spiewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. No prawda, że Chylińska się zmieniła, ale przecież każdy się zmienia. Czasem na lepsze, a czasem (jak w tym wypadku) na gorsze, jednak to nie jest powód, żeby nie doceniać jej fantastycznego głosu. Poza tym była najlepsza z tamtej piątki.
    I zawsze w playliście każdej osoby znajdzie się coś fantastycznie nie komercyjnego. Jestem o tym przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. też właśnie oglądałam telekamery i szczerze mówiąc nie podobało mi się jak Chylińska zaśpiewałam, ale mniejsza ; )

    teraz do rzeczy ;D
    tak więc podziwiam Cie Mordeczko, że chce Ci się prowadzić tego bloga mi osobiście by się nie chciało ;p i bardzo interesujący ; D nie powiem, że nie ;p

    OdpowiedzUsuń