poniedziałek, 14 lutego 2011

W braciach moc !

Hej ! :)
Jak tam życie po weekendzie? Jak dla mnie był zdecydowanie za krótki. Minął mi jak 5min eh.. no cóż nie długo drugi weekend :)
Na pewno Robaczki słyszeliście o zespole "Bracia" który tworzą m.in. Piotrek i Wojtek Cugowscy.

Pierwszy raz z ich muzyką miałam styczność w wieku chyba 8-u lat kiedy to na festynie bodajże to była majówka wystąpili w moim mieście. Pamiętam, że wtedy jako maluch żwawo tuptałam do ich piosenek ^^ haha i tak zostało mi do dziś. Nie powiem ale panowie trafiają muzyką do mnie bez problemu :) Uwielbiam ich za wspaniałe głosy, za serce jakie wkładają w śpiewanie i widać, że to robią dla przyjemności i nie głównym celem jest zarobek. Jak dla mnie to jedne z najlepszych głosów męskich w Polsce:) Z utęsknieniem czekam na nowe utwory tych panów ale wiem, że warto czekać nawet kilka lat :) Z ostatniej płyty sobie upodobałam kilka piosenek ale najbardziej " Za szkłem", "Dlaczego" oraz coś mocniejszego "Wiem czego chcesz ".



"Za szkłem" i "Dlaczego" pokazują, że bracia świetnie sobie radzą w wolnych kawałkach o miłości. Mocne głosy a jakie miłe i delikatne piosenki .


Jestem również bardzo zafascynowana ich kawałkami dokładnie coverami anglojęzycznymi :) Do tych ulubionych  należą :



Naprawdę zdolne z nich chłopaki :) Postanowiłam sprawdzić listę ich nagród i powiem- jest spora , więc wybrałam jedne z ciekawszych :)
 5 miejsce na eliminacjach Eurowizji 
TOP TRENDY 2007 nagrody: dziennikarzy, internautów, prezydenta miasta i nagroda główna
II miejsce na premierach w Opolu

Z całego serca Panom życzę kolejnych sukcesów no i czekam na kolejną płytę :)

Czy słyszeliście kiedykolwiek o tym zespole? Jeśli tak to co o nim sądzicie ? Jak myślicie z łatwością można nazwać ich jedne najlepszych głosy męskie w Polsce? :)

Kochani pamiętajmy dzisiaj o 20.00 startują KRAJOWE ELIMINACJE do Eurowizji:) Ja na pewno oglądnę  aby sprawdzić czy dobrze obstawiałam :))

Pozdrawiam :) Do usłyszenia ;*

1 komentarz:

  1. Bracia bardzo fajny zespół. Chłopaki znają się na muzyce. ;) Polecam piosenkę ,,Jaskółka,,. Jest to piosenka Stana Borysa ale w programie ,,muzyka łączy pokolenia,, wykonali ją Bracia. Piękne wykonanie. Moim zdaniem lepsze od oryginału.

    OdpowiedzUsuń